5. fejezet - MAJDNEM elkésve

2015.11.22 16:58

(Sziasztok, drága yaoisták. :3 Ezer elnézést kérek a milliónyi szünetért, egyszerűen nem tudtam megoldani, hogy szánjak időt rá, de az én "speciális" módszeremnek hála, sikerülni fog, és hetente, rosszabb esetben kéthetente jelentkezem új részekkel. c: Íme egy kis bevezető, hogy újra ráhangolódhassak erre az egészre. Sőt, nem csak én, ti is. ^^ Egy icurka-picurka spoilert hadd engedjek meg magamnak: A következő részben forróbb vizekre evezünk ezzel az édes kis párocskával, utána pedig a szöszi-vöri duó mutatja meg, mit tud. :3 Jó szórakozást! ^^)

 

MAJDNEM elkésve

 

Ó, Armiiiiin!! - viharzottam ki már kora reggel a szobámból, ezzel megzavarva a testvéremet abban, amit minden hétvégén szokott csinálni: keresi a zabpehelybe rejtett aranyat érő cuccokat, mert azok limitáltak.

- Csitt. - emelte fel az ujját, miközben maga előtt tartotta az átlátszó tárolót.

- Nem fogsz találni semmit… - mondtam úgy, mint mindig.

- De ez nem igazság, érted?! - nézett rám szinte már könnyes szemekkel. Tiszta agybajos… - Biztosra veszem, hogy csak elrejtik előlem! Próbára tesznek, hogy mennyire is vagyok erős és kitartó!

- ...Vagy hogy mennyire vagy idióta és mennyi pénzt szándékozol kidobni a semmiért. Armin, hidd el, nekem sem jó. Nem győzöm megenni az összeset. - röhögtem el magam, aztán elvettem tőle a közép méretű tárolót, majd öntöttem magamnak, aztán a tejet is kivettem a hűtőből.

- ...Mostanában szokatlanul jókedvű vagy. - terelte el hirtelen a témát. Meglepően hirtelen, na meg meglepően furcsa irányba.

Oké, gondolom nektek is feltűnt, hogy nem depizek, plusz a tesómnak is megmondom kerek-perec a bolond ötleteit.

De hát…

...Kentin tegnapelőtt...

Kkkkyyyyyyyyáááááááááh~ olyan boldog vagyok! Még most sem hiszem el, alig tudtam aludni! Kentin ugyan nem maradt sokáig az eset után, mert haza kellett mennie, de azt a hatalmas vigyort még az sem törölte le az arcomról. Vagy csak a mennybe kerültem? Lebegek, szó szerint érzem, hogy lebegek...Valami mennyei érzés a lábamon…

- Alexy...miért öntöd a tejet a gatyádra? Azt a tálba kell.

- ...Mi? Ó, hogy az a…

 

 

„Oké, megvolt a ruhacsere, és csodák csodájára megszültem a töri oldalaimat is, könnyek és izzadtságcseppek kísérték ezt a két órás folyamatot. Alig vártam, hogy vége legyen. Ráadásul nem csak, hogy fellélegezhettem, még egy bejövő hívás is következett utána. Na, kitől?

- Alexy?

- Eeeegen? - vigyorogtam mint a tejbe tök.

- Szia. Hogy vagy?

Az ő hangján is hallani, hogy jó hangulatban van. Már megint a fellegek...inkább összeszedem magam, mielőtt még a nyálamat csorgatnám az új gatyámra, elég volt a tej a másiknál.

- Jól. - feleltem elpirulva. De nincs itt, nem láthatja...Armin miatt egy kicsit aggódok, és igyekszem megütni a normális hangom, de ez valahogy lehetetlen.

- Lenne kedved elmenni valahova?

- Lenne! - mondtam gyorsan, aztén leesett, mit is csináltam. - Vagyis...Igen, szeretnék!

- Oké, akkor négykor a parkban?

- Ott leszek! - bólogattam hevesen.

 

 

- Armin, nekem el kéne mennem... - léptem ki a szobám ajtaján, de megtorpantam, amikor megláttam a tesómat a kanapén fekve. - Úristen, mi lelt téged?! Mindjárt meghalsz!

- Nem érzem valami jól magam. - beszélt zombi módon falfehér arccal.

Evett valamit? Megitta a WC tisztítót? Lealázták a játékban? Vírus? Elment a net? Nem tudom... És nem úgy néz ki, mint aki tudna valamit mondani. 

- Várj, elszaladok a gyógyszertárba. - mondtam gyorsan, azt hiszem felvásárolok mindent, hátha valami hatni fog. Oké, megölni ötezer gyógyszerrel nem szeretném, de az alap dolgok legyenek itt. - Egyél valami édeset, nehogy azért rohanjak, mert leesett a vércukorszinted.

Magamra kaptam a cipőim is, és egy gyors Majd jövökkel be is zártam az ajtót magam után. Armin mindig jókor időzít. Mindegy, megveszem a gyógyszereket, aztán megyek a parkba. ... Na de miért van egy kilóméteres sor a gyógyszertár ablakainál, és miért álk mindegyik csak idős emberekből?! "Nem hiszem el... Azt hiszem írnom kell Kentinnek, hogy ez eltart egy darabig... " - gondoltam, és már nyúltam is a zsebembe, hogy SMS-t tudjak küldeni, de...

...Otthon maradt a mobilom.

Vissza szerettem volna fordulni, de már ketten is álltak mögöttem...Azt hiszem, minden negyed óra számít, úgyhogy maradnom kell, más gyógyszertár nincs a közelben. Már nagyjából húsz perce hallgattam a rádiót és vártam, hogy sorra kerülhessek, amikor megindult előttem a sor. Á, a fiatalabbik gyógyszerész a csere! Abban a szent pillanatban legszívesebben odarohantam volna megölelgetni a középkorú hapsit, de uralkodnom kellett magamon. "Bírd ki, Alexy! Már csak kevés kell! Bedobod a házba a gyógyszereket, utána pedig mehetsz Kentinhez, hogy egy csodálatos napot tölthessetek együtt!" - mondogattam, és olyan szinten elbambultam, hogy észre sem vettem, hogy én következem. Megráztam a fejem, kértem pár gyógyszert a lehető leggyakoribb tünetekre, majd spuriztam is hazafelé.

 

 

Izzadni vagy nem izzadni, ez itt a kérdés -, mivelhogy akármennyire is igyekezni szerettem volna, nem akartam Kentint elriasztani bizonyos testszagokkal... Maradtam a közepes tempónál.

- Alexyyy! - kiáltotta valaki a nevem, úgyhogy oldalra néztem, a velem szembeni járdán pedig Rosát pillantottam meg, akit még az autó sem érdekelt, gyorsan átfutott, majd az elé az üzlet elé húzott, ahol épp nézelődött. - Vészhelyzet van, segítened kell! - nyitotta ki máris az ajtót, majd sietve beköszönt.

- De Rosa, nekem haza kéne mennem...

- De nem tudok dönteni, Alexy! Ez tényleg fontos! Ma randim lesz Leighttel!

"Hát nekem is az lesz, mégis itt álldogálok gyógyszerekkel a szatyromban." - vágtam rá gondolatban, de valójában csak egy zavart pillantásra futotta. -...Melyik ruhák kellenének? - sóhajtottam, ő pedig boldogan mutogatta is őket. - Legyen ez. - mutattam a lilára gondolkodás nélkül, és már tettem is egy lépést hátra.

- De túl kivágott!

-...Akkor legyen a másik. - lestem a kékre.

- De ennek meg nem annyira tetszik a színe!

"...Akkor mégis miért akasztotta le őket?"

- Rosa, tényleg sűrgős...Armin rosszul van, és gyógyszert kell vinnem neki.

- Rosszul van? - kérdezett vissza a lány. - Miért nem ezzel kezdted?

"Próbáltam..."

 

 

- Armin, itt van! - futottam a kanapé felé úgy, hogy majdnem elestem a saját lábamban. - Vigyázz magadra, ne halj meg, amíg vissza nem jövök!

 

 

Azt hittem, szó szerint megcsókolom a füves kutyaszaros talajt, mikor a parkba értem délután négyre. Én még ilyen kört soha életemben nem tettem, főleg nem azért, hogy találkozhassak valakivel.

"Ott van Kentin!" - kiáltottam fel magamban, mikor megláttam a srácot a parkban, amint épp egy...lánnyal...beszélget.

"Mióta lehet itt? Nem hiszem, hogy olyan sokat késtem... Talán pár percet... Akkor nem is várja, hogy megjelenjek? ...Végül is tényleg nincs értelme. Megcsókolt, és ilyet nem tesz akárkivel...Akkor miért érzem mégis olyan hülyén magam?"

 Kentin...Valóban szeret engem? Nem olyan típus, aki csak szórakozásból tenne ilyet. Ráadásul egy másik sráccal...Erről mi a véleménye? Nem zavarja? Egyáltalán? Mit vondol, mit szólhatnak ehhez mások? És meddig lenne képes elmenni értem? Nyílvánosság előtt is képes lenne kimondani bármit, amit eddig nekem mondott?

És észrevett.

Intett egyet mosollyal az arcán. Szeretem ezt a mosolyt. Őszintének tűnik.

A lány már rég az ellenkező irányba tartott, a barna hajú fiú pedig elém állt, ezzel testem nagy részére árnyékot vetített. Köszönt, a hangja is kellemes volt, jól esett.

- Szia. - köszöntem vissza, és rámosolyogtam.

-...Minden rendben? - hajolt lejjebb, így a tekintetünk találkozott.

Nyomban elöntött a forróság.

- P-Persze! Minden a legnagyobb rendben! - vágtam rá. - Miért ne lenne?

- Furcsa volt, hogy nem pirultál el, amikor megláttál... - mondta, miközben félrepillantott, én pedig kikerekedett szemekkel néztem rá, füstölgő vérvörös fejjel.

- MIIIII?!

- Bocs... - röhögött. - Csak már hiányzott. Éreztem, ahogy összeér a karunk, ahogy közelebb állt mellém, és észrevehetetlenül megfogta a kezem. - Mehetünk? - kérdezte, én pedig alig hallottam ezt meg a szívem dübörgésétől. Zavartan, de bólintottam, és elindultunk életünk legelső randijára.

Téma: 5. fejezet - MAJDNEM elkésve

Yaoista lettem!!!

Panna | 2016.04.02

Szia!
Először is meg kell jegyeznem ez az első Yaoi blog amit olvastam! És imádom! Szerintem nagyon jól írsz -mondom ezt mint blogger- és maga a történet is megfogott! Látom hogy még tavaly írtad ezt a részt ezért komoly félelem él bennem hogy abba akarod hagyni! Márpedig ne hagyd abba! Tehetséges vagy! Csak így tovább! ^^

Uj Fan a lathataron ^^

Nonny | 2016.03.08

Hihetetlenul megorultem amikor ratalaltam az oldalra, s meg boldogabb lettem amikor elkezdtem olvasni ugyanis irtozatosan szeretnivalo stilusban irod a torteneted, es maga a sztori is magaval ragado ^^

Remelem hamarosan folytatod! :3

Kyaaaa *-*

Shiro-chan | 2016.01.23

De kawaiii :3 mikor lesz folyti? Mar varom amint lesz idod remelem hozod *-* :3

:cmikor lesz új rész?

KuroYoruChan | 2016.01.18

Nagyon jó blog, tetszik meg minden, de nem azt írtad, hogy legrosszabb esetben kéthetente hozod mostantól a részeket?? :c már vagy két hónapja nincs új rész. Meg akarsz siratni? :(( >..<

*WWW*

Crowley | 2015.12.26

Már nagyon várom a folytatást >W< Kíváncsi vagyok a randira :3 Meg a Cas x Nat részre is :D

" A következő részben forróbb vizekre evezünk ezzel az édes kis párocskával " Hmm :33 Ugye lesz +18? xd :3

Úristen *-*

Kasumi-chan | 2015.12.11

Szia :)

Egyszerűen hihetetlenül jó lett ez a fejezet is, és az előzőek is :)
De komolyan mondom, hogy egyszerűen zseniálisan át lehet érezni Alexy helyzetét, és Kentin stílusát is tökéletesen hozod.
Az ikrek viszonya is nagyon szórakoztató :3
(És a mellékszál is nagyszerű ötlet volt, hogy Castiel és Nataniel~)
Sok fanficcet olvastam és írtam már, de ezt igazán kiemelkedőnek tartom :)
Nagyon jó író vagy :)
Igazán kíváncsi leszek a folytatásra :3
Addig is sok kitartást és ihletet a kövi fejezet megírásához :33

Nagggyon jóóóó!!!

FireSophii | 2015.11.28

Annyira szeretem, nagyon király lett, végig reszketett a kezem :D Folyt következő plss! ^^

AZTA

Zsófi | 2015.11.28

De jó!! Már nagyon régen vártam!! :) Imádom! Favorite, minél hamarabb folytasd!! *w*

Király! :3

Love Angyal | 2015.11.23

Ez nagyon tetszett kérlek folytasd gyorsan! :)

Imádom! :)

Larina Emerson | 2015.11.23

Még csak most találtam meg a blogodat, de nagyon tetszik! Várom a folytit! :D

1 | 2 >>

Új hozzászólás hozzáadása